0

jolly_green_smoothie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In acest articol vom vorbi despre o metoda eficienta de a combate oboseala specifica orelor amiezii. Cu totii cunoastem acea stare care apare cand ne e lumea mai draga si avem mai mult de lucru la birou. Acea stare ne impiedica sa ne concentram, simtim ca nivelul energetic a scazut, iar somnolenta isi face simtita prezenta.

In acest sens, o solutie extraordinara cu rezultate palpabile este includerea unui smoothie sau suc proaspat stors de verdeturi si fructe in regimul alimentar zilnic. 

Chiar daca nivelul vitalitatii noastre este in general unul bun, se intampla adesea ca in jurul orelor pranzului, dupa ce am muncit in prima parte a zilei si eventual dupa ce am savurat o masa copioasa, sa ne simtim scursi de energie.

Aceasta moleseala poate fi cauzata de multi factori, printre care nivelul scazut de zahar din sange, un dezechilibru la nivel macronutrient, statul indelungat in scaunul de la birou, lipsa unei hidratari adecvate si stresul. In oricare din aceste cazuri, a include un smoothie verde in dieta zilnica este cea mai buna alegere pe care o putem face.

Cele mai bune variante sunt retetele care includ verdeturi pline de vitamine, o cantitate mai mica de fructe pentru savoare si dulceata si un condiment pentru exotism si digestie rapida.

Iata cateva retete care merita incercate:

„Energie verde”

O reteta in care puteti combina orice tip de verdeturi (spanac, salata verde, patrunjel, kale, etc) cu un mar si putina radacina de ghimbir. Pe langa efectele de detoxifiere, aceasta combinatie imbunatateste circulatia sangelui.

„Proaspat si verde”

Daca nu sunteti fani ai ghimbirului, puteti incerca combinatia de verdeturi cu lamaie sau lime, iar efectele vor fi energizante si racoritoare.

„Sarutul soarelui”

Sau suc proaspat stors de sfecla. Un aliment minune, cunoscut pentru ameliorarea tensiunii arteriale scazute. De asemeni, este o optiune buna daca sunteti obositi sau stresati.

„Multivitamin”

Un smoothie realizat din kale, morcovi si mult ghimbir proaspat; este varianta ideala pentru ridicarea glicemiei asociata cu oboseala de dupa-amiaza.

„Verde si proteic”

Smoothie din spanac bogat in fier. Ajuta la circulatia oxigenului in sange, indepartand astfel starile de somnolenta si devitalizare.

„Tinerete oranj”

Este o reteta plina de antioxidanti si micronutrienti, ne ajuta sa ne mentinem tineri si plini de viata. Contine sfecla, varza, portocala si turmeric.

Pe langa aceste retete, puteti face propriile combinatii bazate pe gustul personal si preferinte alimentare. Cateva ingrediente care pot constitui baza pentru orice smoothie sunt super-alimente precum Spirulina, Chlorella, seminte de canepa, pulberea de Maca, iarba de grau si de orz, ghimbirul si turmericul.

comment closed